Chuyển đến nội dung chính

Director of Transportation Report: February 18, 2020

Director of Transportation Report: February 18, 2020
By

31 Balboa coach passing the Balboa Theater

In this week’s Director’s Report from the SFMTA Board of Directors meeting, Jeffrey Tumlin gave updates on the following topics:

Washington, DC Visit

  • House Energy & Commerce Subcommittee on “Autonomous Vehicles: Promises and Challenges of Evolving Automotive Technologies” held last week in Washington, D.C.
  • Testified, providing city perspective on what we believe federal AV legislation should include ensuring safety and accountability.
  • Urged the Committee members NOT to preempt state and local authority to take measures we think are necessary to protect the public as the technology is tested on public roads during the many years we expect before the federal government adopts AV minimum safety standards.

Muni Service Change

  • Starting Saturday (Feb. 22) numerous service changes go into effect to improve reliability, connections and reduce crowding. Affected routes include the Metro lines, 7 Haight-Noriega, 23 Monterey and the 1AX/BX, 31AX/BX and 38AX/BX.
  • All metro lines will be served by bus after the end of Owl service and before Metro stations open Saturdays at 6 a.m. and Sundays at 8 a.m., providing customers a one-seat ride to destinations without a transfer.
  • The 7 Haight-Noriega will begin running larger 60-foot buses to reduce overcrowding and increase reliability on weekdays.

Black History Month

  • To celebrate the two courageous women depicted in the video, the SFMTA’s Black & African American Affinity Group (BAAAG) will be hosting the inaugural event for staff during Black History Month. On hand for the celebration will be Mayor London Breed and Kimberly Erickson, Acting Chief of Staff for Director Toks Omishakin, California Department of Transportation.

Church Station Elevator Upgrades

  • Upgrades to the Church Station outbound street elevator will begin the first week of March.
  • This will require the elevator to be out of service for about three months while work is being done.
  • The station's inbound escalator will be available for customers with disabilities. Wheelchair users traveling outbound will be directed to the elevators at either Castro or Van Ness stations, or to the parallel bus or F Line streetcar service.

Our Board of Directors meeting is usually held on the first and third Tuesdays of each month. To watch the meeting in full, go to SFGovTV.



Published February 22, 2020 at 03:52AM
https://ift.tt/3bZjXkT

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Review sách Hackers IELTS Reading

Sách “Hackers IELTS” phù hợp cho bạn đang muốn tự ôn luyện tại nhà nhưng không biết nên chọn sách nào học cho hiệu quả và khoa học. Bộ sách “Hackers IELTS” được các chuyên gia tin tưởng giới thiệu cho những bạn chưa biết gì về IELTS, không biết cấu trúc đề thi IELTS gồm những phần nào,…thì “Hackers IELTS” rất phù hợp với những đối tượng này. Xem thêm bài viết đang được quan tâm nhất: Review sách... Bạn hoàn toàn có thể đạt 6.5 IELTS trở lên là điều không khó nếu như bạn biết cách sắp xếp lộ trình học sao cho logic và thêm việc lựa chọn 1 vài tài liệu thực sự hay và dễ học, thì mọi nút thắt đều được gỡ bỏ. Hàng nghìn độc giả đã mua và nêu cảm nhận rất tốt về bộ sách này chính là minh chứng cho việc “Hackers IELTS” sẽ giúp bạn làm được điều mà bạn mong ước. Review sách Hackers IELTS Reading Nội dung chính BOOK REVIEW “Hackers IELTS” Giới thiệu chung Ưu điểm Bố cục mỗi bài gồm Khuyết điểm Kết luận BOOK REVIEW  “Hackers IELTS” Tên sách: Hackers IELTS Reading Nhà xuất bản: Nhà xuất bản ...

Talk about generation gap – Bài mẫu IELTS Speaking part 1, 2, 3

Talk about generation gap là dạng đề bài không quá dễ dàng đối với các bạn đang ôn luyện thi IELTS . Để có thể làm tốt chủ đề này, thí sinh cần nắm chắc từ vựng và cấu trúc về chủ đề Generation Gap (Chênh lệch thế hệ). Hôm nay, IELTS Vietop sẽ cung cấp cho bạn Talk about generation gap – Bài mẫu IELTS Speaking Part 1, 2, 3. 1. Từ vựng Talk about generation gap Generation gap /ˌʤɛnəˈreɪʃən ɡæp/ (n): Khác biệt thế hệ Ageism / ˈeɪˈʤɪɪzᵊm/ (n): Phân biệt đối xử dựa trên độ tuổi Technology divide / tɛkˈnɑləʤi dɪˈvaɪd/ (n): Sự khác biệt về sử dụng công nghệ Cultural shift /ˈkʌlʧərəl ʃɪft/ (n): Sự thay đổi văn hóa Traditional values /trəˈdɪʃənəl ˈvæljuz/ (n): Giá trị truyền thống Intergenerational conflict /ˌɪntərˈʤɛnəˈreɪʃənəl ˈkɑnflɪkt/ (n): Xung đột đa thế hệ Communication breakdown /kəmˌjunəˈkeɪʃən ˈbreɪkˌdaʊn/ (n): Mất liên lạc trong giao tiếp Respect for elders /rɪˈspɛkt fɔr ˈɛldərz/ (n): Sự tôn trọng người lớn tuổi Lifestyle differences /ˈlaɪfˌstaɪl ˈdɪfərənsɪz/ (n)...

[IELTS READING] Motivational factors and the hospitality industry

A critical ingredient in the success of hotels is developing and maintaining superior performance from their employees. How is that accomplished? What Human Resource Management (HRM) practices should organizations invest in to acquire and retain great employees? Some hotels aim to provide superior working conditions for their employees. The idea originated from workplaces – usually in the non-service sector – that emphasized fun and enjoyment as part of work-life balance. By contrast, the service sector, and more specifically hotels, has traditionally not extended these practices to address basic employee needs, such as good working conditions. Pfeffer (1994) emphasizes that in order to succeed in a global business environment, organizations must make investment in Human Resource Management (HRM) to allow them to acquire employees who possess better skills and capabilities than their competitors. This investment will be to their competitive advantage. Despite this recognition of the ...