Chuyển đến nội dung chính

Extended Service Hours for the F Market & Wharves

Extended Service Hours for the F Market & Wharves
By Enrique Aguilar

Photo of SFMTA Staff holding "F Line Takes You There" sign

Beginning June 26, the hours of operation for F Market & Wharves historic streetcars will be extended daily to run from 7 a.m. to 10 p.m. in order to support San Francisco’s economic recovery and reopening.

Trips from Castro to Fisherman’s Wharf will run approximately from 7 a.m. to 9 p.m. and return trips from Fisherman’s Wharf will run approximately 8 a.m. to 10 p.m.

This increase in service is based on feedback from streetcar operators and key stakeholders who worked closely with the SFMTA earlier this year to determine initial hours of operation that would support small businesses along Market Street and the Embarcadero.

Last May, the F Wharves-Market was welcomed back by Mayor London Breed, the San Francisco Board of Supervisors and the SFMTA Board of Directors at a small celebration near the Ferry Building. Director Tumlin was in attendance to make the announcement about the return of historical streetcars and other May 15 service changes, including the reopening of Muni Metro stations.

While Better Market Street construction is still under review, the project team has been developing a plan to run the F Market & Wharves full route. A combination of historic streetcar and bus shuttle service would limit impacts once construction begins.  

San Francisco lifted most COVID-19 restrictions on June 15 and SFMTA staff will continue to support our economic recovery as businesses reopen, tourists, office workers and regional visitors return. The F Market & Wharves is a popular city attraction and extended service hours will allow Muni customers more opportunities to ride historical streetcars this summer.



Published June 25, 2021 at 01:32AM
https://ift.tt/3wWEJLM

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Review sách Hackers IELTS Reading

Sách “Hackers IELTS” phù hợp cho bạn đang muốn tự ôn luyện tại nhà nhưng không biết nên chọn sách nào học cho hiệu quả và khoa học. Bộ sách “Hackers IELTS” được các chuyên gia tin tưởng giới thiệu cho những bạn chưa biết gì về IELTS, không biết cấu trúc đề thi IELTS gồm những phần nào,…thì “Hackers IELTS” rất phù hợp với những đối tượng này. Xem thêm bài viết đang được quan tâm nhất: Review sách... Bạn hoàn toàn có thể đạt 6.5 IELTS trở lên là điều không khó nếu như bạn biết cách sắp xếp lộ trình học sao cho logic và thêm việc lựa chọn 1 vài tài liệu thực sự hay và dễ học, thì mọi nút thắt đều được gỡ bỏ. Hàng nghìn độc giả đã mua và nêu cảm nhận rất tốt về bộ sách này chính là minh chứng cho việc “Hackers IELTS” sẽ giúp bạn làm được điều mà bạn mong ước. Review sách Hackers IELTS Reading Nội dung chính BOOK REVIEW “Hackers IELTS” Giới thiệu chung Ưu điểm Bố cục mỗi bài gồm Khuyết điểm Kết luận BOOK REVIEW  “Hackers IELTS” Tên sách: Hackers IELTS Reading Nhà xuất bản: Nhà xuất bản ...

Talk about generation gap – Bài mẫu IELTS Speaking part 1, 2, 3

Talk about generation gap là dạng đề bài không quá dễ dàng đối với các bạn đang ôn luyện thi IELTS . Để có thể làm tốt chủ đề này, thí sinh cần nắm chắc từ vựng và cấu trúc về chủ đề Generation Gap (Chênh lệch thế hệ). Hôm nay, IELTS Vietop sẽ cung cấp cho bạn Talk about generation gap – Bài mẫu IELTS Speaking Part 1, 2, 3. 1. Từ vựng Talk about generation gap Generation gap /ˌʤɛnəˈreɪʃən ɡæp/ (n): Khác biệt thế hệ Ageism / ˈeɪˈʤɪɪzᵊm/ (n): Phân biệt đối xử dựa trên độ tuổi Technology divide / tɛkˈnɑləʤi dɪˈvaɪd/ (n): Sự khác biệt về sử dụng công nghệ Cultural shift /ˈkʌlʧərəl ʃɪft/ (n): Sự thay đổi văn hóa Traditional values /trəˈdɪʃənəl ˈvæljuz/ (n): Giá trị truyền thống Intergenerational conflict /ˌɪntərˈʤɛnəˈreɪʃənəl ˈkɑnflɪkt/ (n): Xung đột đa thế hệ Communication breakdown /kəmˌjunəˈkeɪʃən ˈbreɪkˌdaʊn/ (n): Mất liên lạc trong giao tiếp Respect for elders /rɪˈspɛkt fɔr ˈɛldərz/ (n): Sự tôn trọng người lớn tuổi Lifestyle differences /ˈlaɪfˌstaɪl ˈdɪfərənsɪz/ (n)...

[IELTS READING] Motivational factors and the hospitality industry

A critical ingredient in the success of hotels is developing and maintaining superior performance from their employees. How is that accomplished? What Human Resource Management (HRM) practices should organizations invest in to acquire and retain great employees? Some hotels aim to provide superior working conditions for their employees. The idea originated from workplaces – usually in the non-service sector – that emphasized fun and enjoyment as part of work-life balance. By contrast, the service sector, and more specifically hotels, has traditionally not extended these practices to address basic employee needs, such as good working conditions. Pfeffer (1994) emphasizes that in order to succeed in a global business environment, organizations must make investment in Human Resource Management (HRM) to allow them to acquire employees who possess better skills and capabilities than their competitors. This investment will be to their competitive advantage. Despite this recognition of the ...