Chuyển đến nội dung chính

SFMTA's Newest "Revenue" Service on Wheels

SFMTA's Newest "Revenue" Service on Wheels
By Stephen Chun

SFMTA's Mobile Sales Van shown

San Francisco’s Bayview and Silver Terrace neighborhoods will be the first communities to experience SFMTA’s first Mobile Sales Van. Just launched yesterday, this van will bring SFMTA services to underserved locations in San Francisco, so customers don’t have to travel to downtown or the Civic Center area to purchase their monthly Lifeline stickers. 

Available Services will include:  

  • Pre-loaded Clipper cards ($11 value for $10)  

  • Monthly Lifeline passes (for the month of March 2022)  

  • $5 Day Passes (valid on all Muni vehicles, except Cable Car) 

  • Parking meter cards ($25/$20) 

  • Pick-up/Drop-off parking and fare discount program applications 

  • Parking/Transit Citation Payments (customers must present a ticket or letter listing the citation number) 

  • Customers can pay with cash, credit/debit card or commuter check

Schedule below as advertised:  

  • Sunday Feb. 27, from 10 a.m. to 2 p.m.: East side of 3rd street, South of Oakdale  

  • Monday Feb. 28, from 10 a.m. to 2 p.m.: West side of 3rd street South of Oakdale 

  • Tuesday March 1, from 10 a.m. to 2 p.m.: East side of 3rd street South of Oakdale 

  • Wednesday March 2, from 10 a.m. to 2 p.m.: East side of 3rd street South of Oakdale 

As this is a new program, we invite the public for feedback to recommend other locations around the city including social landmarks such as libraries, community centers, etc. We want to hear from you.  



Published March 01, 2022 at 07:37AM
https://ift.tt/eScvYaj

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Review sách Hackers IELTS Reading

Sách “Hackers IELTS” phù hợp cho bạn đang muốn tự ôn luyện tại nhà nhưng không biết nên chọn sách nào học cho hiệu quả và khoa học. Bộ sách “Hackers IELTS” được các chuyên gia tin tưởng giới thiệu cho những bạn chưa biết gì về IELTS, không biết cấu trúc đề thi IELTS gồm những phần nào,…thì “Hackers IELTS” rất phù hợp với những đối tượng này. Xem thêm bài viết đang được quan tâm nhất: Review sách... Bạn hoàn toàn có thể đạt 6.5 IELTS trở lên là điều không khó nếu như bạn biết cách sắp xếp lộ trình học sao cho logic và thêm việc lựa chọn 1 vài tài liệu thực sự hay và dễ học, thì mọi nút thắt đều được gỡ bỏ. Hàng nghìn độc giả đã mua và nêu cảm nhận rất tốt về bộ sách này chính là minh chứng cho việc “Hackers IELTS” sẽ giúp bạn làm được điều mà bạn mong ước. Review sách Hackers IELTS Reading Nội dung chính BOOK REVIEW “Hackers IELTS” Giới thiệu chung Ưu điểm Bố cục mỗi bài gồm Khuyết điểm Kết luận BOOK REVIEW  “Hackers IELTS” Tên sách: Hackers IELTS Reading Nhà xuất bản: Nhà xuất bản ...

Talk about generation gap – Bài mẫu IELTS Speaking part 1, 2, 3

Talk about generation gap là dạng đề bài không quá dễ dàng đối với các bạn đang ôn luyện thi IELTS . Để có thể làm tốt chủ đề này, thí sinh cần nắm chắc từ vựng và cấu trúc về chủ đề Generation Gap (Chênh lệch thế hệ). Hôm nay, IELTS Vietop sẽ cung cấp cho bạn Talk about generation gap – Bài mẫu IELTS Speaking Part 1, 2, 3. 1. Từ vựng Talk about generation gap Generation gap /ˌʤɛnəˈreɪʃən ɡæp/ (n): Khác biệt thế hệ Ageism / ˈeɪˈʤɪɪzᵊm/ (n): Phân biệt đối xử dựa trên độ tuổi Technology divide / tɛkˈnɑləʤi dɪˈvaɪd/ (n): Sự khác biệt về sử dụng công nghệ Cultural shift /ˈkʌlʧərəl ʃɪft/ (n): Sự thay đổi văn hóa Traditional values /trəˈdɪʃənəl ˈvæljuz/ (n): Giá trị truyền thống Intergenerational conflict /ˌɪntərˈʤɛnəˈreɪʃənəl ˈkɑnflɪkt/ (n): Xung đột đa thế hệ Communication breakdown /kəmˌjunəˈkeɪʃən ˈbreɪkˌdaʊn/ (n): Mất liên lạc trong giao tiếp Respect for elders /rɪˈspɛkt fɔr ˈɛldərz/ (n): Sự tôn trọng người lớn tuổi Lifestyle differences /ˈlaɪfˌstaɪl ˈdɪfərənsɪz/ (n)...

[IELTS READING] Motivational factors and the hospitality industry

A critical ingredient in the success of hotels is developing and maintaining superior performance from their employees. How is that accomplished? What Human Resource Management (HRM) practices should organizations invest in to acquire and retain great employees? Some hotels aim to provide superior working conditions for their employees. The idea originated from workplaces – usually in the non-service sector – that emphasized fun and enjoyment as part of work-life balance. By contrast, the service sector, and more specifically hotels, has traditionally not extended these practices to address basic employee needs, such as good working conditions. Pfeffer (1994) emphasizes that in order to succeed in a global business environment, organizations must make investment in Human Resource Management (HRM) to allow them to acquire employees who possess better skills and capabilities than their competitors. This investment will be to their competitive advantage. Despite this recognition of the ...